polskiEnglish

  Przedwzmacniacz  

Ultraliniowy PREAMP  model  ZETA ZERO 1176

Sześciokanałowy Przedwzmacniacz dla szukających   uniwersalnego rozwiązania  tak do stereo jak i kina domowego  5.1  najwyższej referencyjnej klasy pod względem dynamiki i pasma. 

Umożliwia podłącznie dwóch dowolnych żródeł linowych audio( za równo zwykłych stereofonicznych jak np preamp gramofonowy, CD, tuner TV  jak i żródeł  wielokanałowych np 5.1 kina domowego np BlueRay, SA-CD, DVD i odtwarzanie nagrań w dowolnym formacie w tym i ATMOS i ich  przekazywanie  i dekodowanie na dowolny posiadany system wzmacniaczy i kolumn np 5.1,   4.0,   4.1  itp

Preamp ten chrakteryzuje wyjątkowo liniowa praca  i pasmo aż do 2 MHz dzięki profesjonalnej topologii  bazującej na elektronicznych technologiach pomiarowych i tak zwanych-wzmacniaczach instrumentalnych stosowanych  m. in. w  laboratoriach badawczych. W efekcie  w przedwzmacniaczu uzyskano ekstremalnie niski poziom szumów, niezwykłą dynamikę i wyjątkową muzyczną transparentność dźwięku.

Co bardzo ważne - jest to czysto analogowy przedwzmacniacz od każdego wejscia do każdego wyjścia. Uniwersalny i bardzo prosty w zastosowaniach i użyciu. Nadaje sie do każdej konfiguracji kina domowego a także do stereo. W torze audio  nie ma absolutnie żadnego degradujacego dźwięk procesu przetwarzania cyfrowego(tzw A/D, D/A), regulacja głośności  odbywa się też  na purystycznej - czysto analogowej drodze.

Zbudowany jest na najlepszych dostępnych na świecie referencyjnych i ściśle wyselekcjonowanych wzmacniaczach operacyjnych firm m.in. Linear Audio, Thach i innych stosowanych za zwyczaj tylko w profesjonalnych  urzadzeniach pomiarowych , medycznych i militarnych. Wzmacniacze te charakteryzują się m.in. znakomitymi właściwościami szumowymi i wyjątkowo niskimi zniekształceniami.

A całość zamknięta celowo w  metalowej obudowie z aluminium i grubej stali dla uzyskania maksymalnej izolacji i ekranowania od zakłóceń elektromagnetycznych. Jedynie zastosowanie tak restrykcyjnej i dodatkowo dwumodułówej obudowy z litego metalu daje możliwość całowitego odseparowania części cyfrowej sterowania i zasilaczy od wrażliwego na zakłócenia toru audio  za równo dla  składowych  pola magentycznego jak i elektrycznego. Wszystkie te działania w efekcie zaowocowały rekordowo wysoką dynamiką preampa trudną do pobicia.

 

 

  • Wszystkie funkcje włączane za pomocą zaledwie 4 prostych podświetlanych przycisków i  pilota. Niezwykle proste zatem w obsłudze. Stworzone w swej prostocie obsługi z myślą o wymagającym użytkowniku będacym jednak niekoniecznie znawcą i zawodowym  specjalistą w dzidzinie audio-video. Do tego urządzenia NIE trzeba mieć instrukcji obsługi wielkości książki telefonicznej Yelow Pages. Wykreowaliśmy ten preamp z myślą o typowej rodzinie, naszej żonie i  dzieciach kochających świetne a za razem  bardzo łatwe w obsłudze KINO DOMOWE działające w sekundę po włączeniu do sieci. Największa zaleta tego urządzenia po za znakomitymi parametrami audio leży właśnie w jego prostocie obsługi! Jednym prostym przyciskiem kompletnie rekonfugirujemy nasz system z Kina Domowego na stereo i odwrotnie. Bez potrzeby wchodzenia w  zaawansowne zrozumiałe często tylko samym twórcom i specjalistom rozbudowane sub-menu jak  w niemal wszystkich produktach masowych konkurencji.
  • Wewnętrzna czysto analogowa matryca umożliwia w przypadku posiadania systemu czterech  lub dwóch kolumn  komutowanie sygnału tzw centralnego i subwoofera  przychodzącego ze źródła  sześciokanałowego,  odpowiednio do posiadanych   głównych sześciu, czterech  lub nawet tylko.... dwóch kolumn i wzmacniaczy.
  • Wszystkie wyjścia i wejścia symetryczne XLR galwanicznie izolowane, symetryzowane na prawdziwych transformatorach z pominięciem jakiejkolwiek elektroniki symetryzującej.
  • Umożliwia także w przypadku źródła tylko stereofonicznego (np SACD CD , TVsat itp) generację (multiplikację) i rozesłanie  sygnału stereofonicznego na 4 lub 6  kolumny  . Tzn gdy mamy źródło stereofoniczne dwukanałowe np CDplayer a chcemy słuchać muzyki przestrzennie na naszych wielu kolumnach kina domowego.

  • budowa dwumodułowa- zasilacz i sterująca część mikroprocesorowa całkowicie odzielona od wejściowego toru audio i video.(zapewnia to niezwykle wysoką dynamikę  i  bardzo duży odstęp sygnału od zakłóceń).
  • wszelkie komutacje wyłącznie na próżniowych łączach (bez żadnych kluczy elektronicznych wprowadzających  w przeciwieństwie do próżniowych styków zawsze zniekształcenia i szumy)
  • funkcja "ultradynamic"   poszerzania dynamiki ( np dla  ścieżek audio z filmów) 
  • regulacja głośności  czysto analogowa sześciosekcyjnym precyzyjnym zmotoryzowanym potencjometrem  (brak jakichkolwiek VCA lub  degradujących jakość dźwięku przetworników cyfrowych)

  

 Dwa  wejścia liniowe sześciokanałowe audio+ video

Wejście A:     2 X symetryczne XLR+  4 X RCA  +  3 X RCA video (component)

Wejście B:                                          6 X RCA  +  3 X RCA video (component)

 

Dwa wyjścia liniowe sześciokanałowe audio+ video w tym:

6 X  symetryczne XLR

     6 X niesymetryczne RCA

   3 X video (component)

zniekształcenia  rzędu 0,0007% na wyjściach RCA

dynamika około lub  wiecej ≥ 130 dB  (A)

pasmo na złaczach RCA  DC- stałoprądowe 0- 2 000.000 Hz (0-2MHz)

sygnał maksymalny wyjściowy  do ok  +-17 Volt (ok.+23,5dBu)

pasmo XLR   ok.10- 40.000 Hz

profesjonalne connectory, okablowanie m.inn:  Schurter, Samtec, Tala Labs, Neutrik...